Pradžia
en

Interviu

Baritonas Steponas Zonys: „Margučiais su žmona daušimės lauko terasoje“ Interviu Baritonas Steponas Zonys: „Margučiais su žmona daušimės lauko terasoje“ Tomas Pavilionis: „Kiekvieno tunelio gale yra šviesa“ Interviu Tomas Pavilionis: „Kiekvieno tunelio gale yra šviesa“ Jovita Vaškevičiūtė: „Ilgiuosi kiekvieno teatro kampelio“ Interviu Jovita Vaškevičiūtė: „Ilgiuosi kiekvieno teatro kampelio“ Edgaras Montvidas: „Trokštu būti įdomus pats sau“ Interviu Edgaras Montvidas: „Trokštu būti įdomus pats sau“ Ana Bolein: stiprios moters istorija mirties akivaizdoje Interviu Ana Bolein: stiprios moters istorija mirties akivaizdoje LNOBT debiutuoja dirigentas Karolis Variakojis Interviu LNOBT debiutuoja dirigentas Karolis Variakojis Metų operos viltis Monika Pleškytė: „Ne aš rinkausi operinį dainavimą, o jis mane“ Interviu Metų operos viltis Monika Pleškytė: „Ne aš rinkausi operinį dainavimą, o jis mane“ Rafailas Karpis: „Publika mato tai, kas gražu. Tą ji ir turi matyti“ Interviu Rafailas Karpis: „Publika mato tai, kas gražu. Tą ji ir turi matyti“ Vladimiras Prudnikovas – apie dietą balsui ir  pražūtingas lošimo aistras Interviu Vladimiras Prudnikovas – apie dietą balsui ir pražūtingas lošimo aistras Tenoras Dmitrijus Golovninas – apie antausį, paskatinusį veikti Interviu Tenoras Dmitrijus Golovninas – apie antausį, paskatinusį veikti Dirigentas Modestas Pitrėnas: „Jei kurčiau muziką, ji būtų panaši į šią“ Interviu Dirigentas Modestas Pitrėnas: „Jei kurčiau muziką, ji būtų panaši į šią“ Vasilijus Barchatovas: „Visi mes savotiški lošėjai“ Interviu Vasilijus Barchatovas: „Visi mes savotiški lošėjai“ Asmik Grigorian: „Vaidmenų necharakterizuoju – aš juos gyvenu“ Interviu Asmik Grigorian: „Vaidmenų necharakterizuoju – aš juos gyvenu“ Baleto artistė Julija Stankevičiūtė: „Viltį išpildau kasdien“ Interviu Baleto artistė Julija Stankevičiūtė: „Viltį išpildau kasdien“ Baleto šokėjai – apie senelius, brangiausius žmones pasaulyje Interviu Baleto šokėjai – apie senelius, brangiausius žmones pasaulyje Kam šokio spektakliui reikalingas dramaturgas? Interviu Kam šokio spektakliui reikalingas dramaturgas? Dirigentė Giedrė Šlekytė: „Mozarto muzika turi nemažai pipiriukų“ Interviu Dirigentė Giedrė Šlekytė: „Mozarto muzika turi nemažai pipiriukų“ Šokėjas Jeronimas Krivickas:  „Gavome motyvacijos visam ateinančiam sezonui“ Interviu Šokėjas Jeronimas Krivickas: „Gavome motyvacijos visam ateinančiam sezonui“ Operos solistė Margarita Levchuk: „Vyrus vertinu labiau nei papuošalus“ Interviu Operos solistė Margarita Levchuk: „Vyrus vertinu labiau nei papuošalus“ Dirigentas Ričardas Šumila: „Premjeros žiūrovai turėtų tikėtis smagaus, komiško, ironiško reginio“ Interviu Dirigentas Ričardas Šumila: „Premjeros žiūrovai turėtų tikėtis smagaus, komiško, ironiško reginio“ Italų tenoras Enrico Casari būgnininko lazdeles iškeitė į operos sceną Interviu Italų tenoras Enrico Casari būgnininko lazdeles iškeitė į operos sceną Tenoras Tomas Pavilionis – apie optimizmą, scenos sukaktį ir išpildytas svajones Interviu Tenoras Tomas Pavilionis – apie optimizmą, scenos sukaktį ir išpildytas svajones Balerina Kristina Gudžiūnaitė: „Tapau naktiniu paukščiu“ Interviu Balerina Kristina Gudžiūnaitė: „Tapau naktiniu paukščiu“ Vaida Šniurevičiūtė: „Klausydama muzikos, visada regiu šokį“ Interviu Vaida Šniurevičiūtė: „Klausydama muzikos, visada regiu šokį“ Martynas Rimeikis „Kūrybinio impulso“ choreografams linki drąsos Interviu Martynas Rimeikis „Kūrybinio impulso“ choreografams linki drąsos Arkadijus Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra...“ Interviu Arkadijus Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra...“ Martynas Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“ Interviu Martynas Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“ Choreografė Živilė Baikštytė: „Mitai – tai mūsų kultūros DNR kodas“ Interviu Choreografė Živilė Baikštytė: „Mitai – tai mūsų kultūros DNR kodas“ Choreografė Edita Stundytė: „Kuriu spektaklį apie narsų poelgį” Interviu Choreografė Edita Stundytė: „Kuriu spektaklį apie narsų poelgį” „Auksinio scenos kryžiaus“ laureatas Mantas Daraškevičius svajoja apie vasarą Šaolino vienuolyne Interviu „Auksinio scenos kryžiaus“ laureatas Mantas Daraškevičius svajoja apie vasarą Šaolino vienuolyne Sandra Janušaitė apie operų veikėjas: „Jos visos – karšto kraujo, stiprios asmenybės“ Interviu Sandra Janušaitė apie operų veikėjas: „Jos visos – karšto kraujo, stiprios asmenybės“ Ričardas Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“ Interviu Ričardas Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“ Lietuviai Suomijos baleto pasaulyje Interviu Lietuviai Suomijos baleto pasaulyje Teatras man – dalykas numeris vienas! Interviu Teatras man – dalykas numeris vienas! Sesto Quatrini dalinasi savo operų Top 5 Interviu Sesto Quatrini dalinasi savo operų Top 5 Režisierius Grahamas Vickas ir jo Idomenėjas: naujojo operos amžiaus aušra Interviu Režisierius Grahamas Vickas ir jo Idomenėjas: naujojo operos amžiaus aušra Pasitinkant Prancūzijos baleto žvaigždės Korsarą Interviu Pasitinkant Prancūzijos baleto žvaigždės Korsarą Opera ir vaikai, arba  Kaip padėti gabumams pranokti genetinę prigimtį Interviu Opera ir vaikai, arba Kaip padėti gabumams pranokti genetinę prigimtį Balerina Olga Konošenko apie džiaugsmą šokti ir vaidmenis, kuriuos sieja aistra Interviu Balerina Olga Konošenko apie džiaugsmą šokti ir vaidmenis, kuriuos sieja aistra

Naujienlaiškio prenumerata

Loading