success Galima peržiūrėti krepšelį
Pradžia
en
{{cart.item_count}}

Tuščias krepšelis

Krepšelis

Interviu

„Hofmano istorijų“ režisierius F. Grazzini: „Ši opera – deimantas su daug briaunų“ Interviu „Hofmano istorijų“ režisierius F. Grazzini: „Ši opera – deimantas su daug briaunų“ Dirigentas Sesto Quatrini apie J. Offenbacho „Hofmano istorijas“: „Visų pirma – tai šedevras“ Interviu Dirigentas Sesto Quatrini apie J. Offenbacho „Hofmano istorijas“: „Visų pirma – tai šedevras“ Gabrielė Bukinė debiutuoja LNOBT „Traviatoje“: „Kai noras didelis – įmanoma beveik viskas“ Interviu Gabrielė Bukinė debiutuoja LNOBT „Traviatoje“: „Kai noras didelis – įmanoma beveik viskas“ Kompozitorius Antanas Jasenka:  „Muzika šokiui turi suteikti laisvę“ Interviu Kompozitorius Antanas Jasenka: „Muzika šokiui turi suteikti laisvę“ LNOBT choreografė Živilė Baikštytė: „Mitus žmonės kuria norėdami ką nors pasakyti“ Interviu LNOBT choreografė Živilė Baikštytė: „Mitus žmonės kuria norėdami ką nors pasakyti“ Aidos partiją atliksianti ukrainietė K. Bakhritdinova-Kravchuk – apie ryšius su Lietuva, sėkmingas piršlybas ir sudegusius vaikystės namus Interviu Aidos partiją atliksianti ukrainietė K. Bakhritdinova-Kravchuk – apie ryšius su Lietuva, sėkmingas piršlybas ir sudegusius vaikystės namus Dirigentas Ričardas Šumila: „Opera „Kaimo garbė“ man – galimybė pademonstruoti savo muzikalumą“ Interviu Dirigentas Ričardas Šumila: „Opera „Kaimo garbė“ man – galimybė pademonstruoti savo muzikalumą“ LNOBT choras kviečia į koncertą Šv. Jonų bažnyčioje Interviu LNOBT choras kviečia į koncertą Šv. Jonų bažnyčioje Pažiūrėk į mane, nes kitaip aš išnyksiu: LNOBT baleto artistai kviečia „Kūrybiniam impulsui“ Interviu Pažiūrėk į mane, nes kitaip aš išnyksiu: LNOBT baleto artistai kviečia „Kūrybiniam impulsui“ Merūnas: „Sūnūs auga, namas stovi – beliks prie jo porą ąžuoliukų pasodinti“ Interviu Merūnas: „Sūnūs auga, namas stovi – beliks prie jo porą ąžuoliukų pasodinti“ Jaunoji dainininkė Evelina Volodkovič: „Scena išmoko atsakomybės“ Interviu Jaunoji dainininkė Evelina Volodkovič: „Scena išmoko atsakomybės“ Maltos ordino ambasadorius Lietuvoje: „Žiūrovai scenoje nori matyti gražią klasiką, kuri iš repertuarų nyksta“ Interviu Maltos ordino ambasadorius Lietuvoje: „Žiūrovai scenoje nori matyti gražią klasiką, kuri iš repertuarų nyksta“ Ukrainiečių dirigentė M. Grynyvetska: „Jaučiausi nesibaigiančiame sapne, iš kurio norėjosi pabusti“ Interviu Ukrainiečių dirigentė M. Grynyvetska: „Jaučiausi nesibaigiančiame sapne, iš kurio norėjosi pabusti“ „Arlekino milijonų“ dailininkas R. Perdziola: „Tai bus linksmiausias vakaras teatre“ Interviu „Arlekino milijonų“ dailininkas R. Perdziola: „Tai bus linksmiausias vakaras teatre“ Baletui pasišventusi Ratmanskių šeima – apie choreografijos „skeletus“, kurių nekentė M. Petipa Interviu Baletui pasišventusi Ratmanskių šeima – apie choreografijos „skeletus“, kurių nekentė M. Petipa Choreografas Martynas Rimeikis: „Vienas teatre nepadaryčiau nieko“ Interviu Choreografas Martynas Rimeikis: „Vienas teatre nepadaryčiau nieko“ Operos solistas Tadas Girininkas: „Karalius  pasmerkė ją myriop, nors iš tikrųjų mylėjo" Interviu Operos solistas Tadas Girininkas: „Karalius pasmerkė ją myriop, nors iš tikrųjų mylėjo" Operos ir baleto teatro vadovas Jonas Sakalauskas: „Mūsų pasirinkimus lemia balsai ir talentas“ Interviu Operos ir baleto teatro vadovas Jonas Sakalauskas: „Mūsų pasirinkimus lemia balsai ir talentas“ Garsi praeities Violeta – operos sopranas R. Tumuliauskaitė-Pfuhl „Traviatoje“ ilgėdavosi karštesnių partnerių bučinių Interviu Garsi praeities Violeta – operos sopranas R. Tumuliauskaitė-Pfuhl „Traviatoje“ ilgėdavosi karštesnių partnerių bučinių Choreografė Edita Stundytė – apie žmones, nereginčius akivaizdžių dalykų Interviu Choreografė Edita Stundytė – apie žmones, nereginčius akivaizdžių dalykų Dirigentė Giedrė Šlekytė: „Bohemos“ libretas kupinas skanių pokštų Interviu Dirigentė Giedrė Šlekytė: „Bohemos“ libretas kupinas skanių pokštų Profesorė Renata Maldutienė apie premjerų aprangą: „Jei opera nebe šventė, kas tada yra šventė?“ Interviu Profesorė Renata Maldutienė apie premjerų aprangą: „Jei opera nebe šventė, kas tada yra šventė?“ Sopranas Kamilė Bonté: „Šios operos muzika primena kino filmo garso takelį“ Interviu Sopranas Kamilė Bonté: „Šios operos muzika primena kino filmo garso takelį“ Maestro Gintaras Rinkevičius apie „Dievo avinėlį“: „Tai didžiulis ir labai gilus darbas“ Interviu Maestro Gintaras Rinkevičius apie „Dievo avinėlį“: „Tai didžiulis ir labai gilus darbas“ „Dievo avinėlio“ scenografas Marijus Jacovskis: „Nėra Lietuvoje žmonių, kurių nebūtų paveikęs karas ir pokario įvykiai“ Interviu „Dievo avinėlio“ scenografas Marijus Jacovskis: „Nėra Lietuvoje žmonių, kurių nebūtų paveikęs karas ir pokario įvykiai“ „Dievo avinėlio“ premjeros belaukiant: jau netrukus LNOBT scenoje fizinis pasaulis susidurs su nematomuoju dvasiniu Interviu „Dievo avinėlio“ premjeros belaukiant: jau netrukus LNOBT scenoje fizinis pasaulis susidurs su nematomuoju dvasiniu TikTok‘o operos režisierė Greta Štiormer: „Įprastinį LNOBT žiūrovą ji galbūt šokiruos“ Interviu TikTok‘o operos režisierė Greta Štiormer: „Įprastinį LNOBT žiūrovą ji galbūt šokiruos“ LNOBT debiutuojantis baritonas S. Catana: „Rigoletas – vienas mylimiausių mano vaidmenų“ Interviu LNOBT debiutuojantis baritonas S. Catana: „Rigoletas – vienas mylimiausių mano vaidmenų“ „Rigoleto“ sopranas Monika Pleškytė: „Sprendimus savo gyvenime priimu aš pati“ Interviu „Rigoleto“ sopranas Monika Pleškytė: „Sprendimus savo gyvenime priimu aš pati“ Spektaklio metu prašome įsijungti telefoną: netikėti pasiūlymai LNOBT žiūrovams Interviu Spektaklio metu prašome įsijungti telefoną: netikėti pasiūlymai LNOBT žiūrovams Dirigentas Ričardas Šumila: „Premjerinis „Rigoletas“  tikrai patiks išsiilgusiems klasikinės operos" Interviu Dirigentas Ričardas Šumila: „Premjerinis „Rigoletas“ tikrai patiks išsiilgusiems klasikinės operos" Be nutylėjimų: ką norėjote sužinoti apie operą ir baletą, bet bijojote paklausti Interviu Be nutylėjimų: ką norėjote sužinoti apie operą ir baletą, bet bijojote paklausti Ukrainos nacionalinės operos vyriausiasis dirigentas – apie tai, kodėl jo teatras atsisakė gastrolių Paryžiuje Interviu Ukrainos nacionalinės operos vyriausiasis dirigentas – apie tai, kodėl jo teatras atsisakė gastrolių Paryžiuje Skambučiai taksofono būdelėje: išsakyti ir paleisti Interviu Skambučiai taksofono būdelėje: išsakyti ir paleisti Dirigentas Sesto Quatrini:  „Tai bus Ispanijos ritmų, skonių, kvapų kupina naktis!” Interviu Dirigentas Sesto Quatrini: „Tai bus Ispanijos ritmų, skonių, kvapų kupina naktis!” W. McGregoro baletą „Infra” LNOBT repetuojantis A. Vereeckenas: „Tenka sau įžnybti, kad įsitikinčiau, jog visa tai – realu!“ Interviu W. McGregoro baletą „Infra” LNOBT repetuojantis A. Vereeckenas: „Tenka sau įžnybti, kad įsitikinčiau, jog visa tai – realu!“ Choreografas Martynas Rimeikis: „Drąsiai žvelgiame į baleto pavasarį“ Interviu Choreografas Martynas Rimeikis: „Drąsiai žvelgiame į baleto pavasarį“ Bombarduojamo Charkivo teatro vadovas: „Darome viską, kad atėjus laikui turėtume kur sugrįžti“ Interviu Bombarduojamo Charkivo teatro vadovas: „Darome viską, kad atėjus laikui turėtume kur sugrįžti“ Dirigentas Marcello Bufalini: „Stengsiuosi, kad žiūrovai patirtų intensyvių akimirkų“ Interviu Dirigentas Marcello Bufalini: „Stengsiuosi, kad žiūrovai patirtų intensyvių akimirkų“ Lietuvos baleto ateitimi vadinamas Edvinas Jakonis: „Ieškoti užsienio trupės kol kas neketinu“ Interviu Lietuvos baleto ateitimi vadinamas Edvinas Jakonis: „Ieškoti užsienio trupės kol kas neketinu“ LNOBT dėmesys emocinei sveikatai: kodėl reikia vėdinti įtampą ir mokytis gyventi laimingai? Interviu LNOBT dėmesys emocinei sveikatai: kodėl reikia vėdinti įtampą ir mokytis gyventi laimingai? Baleto primarijus G. Žukovskis: „Jei tai mano spektaklis – aš jame būsiu“ Interviu Baleto primarijus G. Žukovskis: „Jei tai mano spektaklis – aš jame būsiu“ LNOBT užkulisių legenda Viktoras Vyskupaitis – apie pabėgimą nuo aktorystės, teatro gastrolių nuotykius ir pasiilgtus artistus Interviu LNOBT užkulisių legenda Viktoras Vyskupaitis – apie pabėgimą nuo aktorystės, teatro gastrolių nuotykius ir pasiilgtus artistus Sopranas Lina Dambrauskaitė: „Svarbu nebijoti rizikuoti ir stumti save į priekį“ Interviu Sopranas Lina Dambrauskaitė: „Svarbu nebijoti rizikuoti ir stumti save į priekį“ „Žizel“ debiutui besirengianti Julija Stankevičiūtė – apie vėles, gėles ir negandas už kampo Interviu „Žizel“ debiutui besirengianti Julija Stankevičiūtė – apie vėles, gėles ir negandas už kampo Odesos teatras jo dirigentei tapo nebepasiekiama svajone: „Nežinau, kaip išgyvensiu, jei nuo jo sienų bent akmenėlis nusiris“ Interviu Odesos teatras jo dirigentei tapo nebepasiekiama svajone: „Nežinau, kaip išgyvensiu, jei nuo jo sienų bent akmenėlis nusiris“ Jubiliejų atšventusi primadona Aušra Stasiūnaitė prisimena stažuotę „La Scala“ teatre: „Gyvenom skurdžiai, bet mačiau nuostabius spektaklius“ Interviu Jubiliejų atšventusi primadona Aušra Stasiūnaitė prisimena stažuotę „La Scala“ teatre: „Gyvenom skurdžiai, bet mačiau nuostabius spektaklius“ Choreografas Krzysztofas Pastoras – apie ordinus, pandemiją ir juodas Australijos gulbes Interviu Choreografas Krzysztofas Pastoras – apie ordinus, pandemiją ir juodas Australijos gulbes Netikėtas baritono Stepono Zonio debiutas: Onegino partiją išmoko per dvi dienas Interviu Netikėtas baritono Stepono Zonio debiutas: Onegino partiją išmoko per dvi dienas Operos solistė Olga Peretyatko: „Ryšys su Lietuva išlikęs mano sieloje“ Interviu Operos solistė Olga Peretyatko: „Ryšys su Lietuva išlikęs mano sieloje“ „TRAVIATOS“ Violetų patirtys: netikėti bučiniai, balti gvazdikai dirigentui ir neįgyvendintos misijos Interviu „TRAVIATOS“ Violetų patirtys: netikėti bučiniai, balti gvazdikai dirigentui ir neįgyvendintos misijos Stilistė Miglė Kazėnaitė – apie šventinio vakaro aprangos kodą teatre Interviu Stilistė Miglė Kazėnaitė – apie šventinio vakaro aprangos kodą teatre „Mamulės Mū” režisierė Agnė Ambrozaitytė: „Vaikystėje nemėgau operos” Interviu „Mamulės Mū” režisierė Agnė Ambrozaitytė: „Vaikystėje nemėgau operos” Fabio Ceresos „Traviata“: teatras, kalbantis apie grožį Interviu Fabio Ceresos „Traviata“: teatras, kalbantis apie grožį Edukologijos daktarė paaiškino ryšį tarp operos ir vaikų skaitymo gebėjimų Interviu Edukologijos daktarė paaiškino ryšį tarp operos ir vaikų skaitymo gebėjimų Dirigentas Martynas Staškus: „Vaikams svarbiausia – muzikos emocija“ Interviu Dirigentas Martynas Staškus: „Vaikams svarbiausia – muzikos emocija“ Režisierius G. Schechteris stebuklų šalyje: vaikai yra didžiausi kritikai Interviu Režisierius G. Schechteris stebuklų šalyje: vaikai yra didžiausi kritikai „Rožės kavalieriaus“ solistė Joana Gedmintaitė: „Laikas – nežabotas dalykas“ Interviu „Rožės kavalieriaus“ solistė Joana Gedmintaitė: „Laikas – nežabotas dalykas“ Už nuopelnus Lietuvai apdovanotas choreografas Krzysztofas Pastoras: „Nekeisiu savo meninių planų dėl pandemijos“ Interviu Už nuopelnus Lietuvai apdovanotas choreografas Krzysztofas Pastoras: „Nekeisiu savo meninių planų dėl pandemijos“ Operos solistas Steponas Zonys: „Kritika būtina kaip šaltas dušas“ Interviu Operos solistas Steponas Zonys: „Kritika būtina kaip šaltas dušas“ Režisierius Günteris Krämeris: „Operoje mirtis gali tęstis amžinybę“ Interviu Režisierius Günteris Krämeris: „Operoje mirtis gali tęstis amžinybę“ Baleto artistas Jeronimas Krivickas: „Pasaulyje tiek daug norinčių šokti ir tiek mažai teatrų“ Interviu Baleto artistas Jeronimas Krivickas: „Pasaulyje tiek daug norinčių šokti ir tiek mažai teatrų“ Smuikininkė Angelė Litvaitytė – apie orkestro koncertmeisterio vietos  privalumus ir minusus Interviu Smuikininkė Angelė Litvaitytė – apie orkestro koncertmeisterio vietos privalumus ir minusus LNOBT tinklalaidėje – operos avantiūristas Oskaras Koršunovas Interviu LNOBT tinklalaidėje – operos avantiūristas Oskaras Koršunovas Dainius Peseckas: „Iš bibliotekos jau pasiėmiau pluoštą natų“ Interviu Dainius Peseckas: „Iš bibliotekos jau pasiėmiau pluoštą natų“ Balerina Eglė Špokaitė: „Sapnuoju, kad šoku ir niekaip negaliu išeiti“ Interviu Balerina Eglė Špokaitė: „Sapnuoju, kad šoku ir niekaip negaliu išeiti“ Operos solistas Kostas Smoriginas: „Nebenoriu gyvent ant lagaminų“ Interviu Operos solistas Kostas Smoriginas: „Nebenoriu gyvent ant lagaminų“ LNOBT spektaklių kostiumai: kuriam pastatymui jų prireikė daugiausia? Interviu LNOBT spektaklių kostiumai: kuriam pastatymui jų prireikė daugiausia? LNOBT choro meno vadovas Česlovas Radžiūnas – apie choristų nuotykius ir išsipildžiusią svajonę atlikti „Turandot“ Interviu LNOBT choro meno vadovas Česlovas Radžiūnas – apie choristų nuotykius ir išsipildžiusią svajonę atlikti „Turandot“ Jubiliejų pasitikusi Irena Zelenkauskaitė: „Greitieji būna tik kreditai, o vaidmenų greitų nebūna“ Interviu Jubiliejų pasitikusi Irena Zelenkauskaitė: „Greitieji būna tik kreditai, o vaidmenų greitų nebūna“ LNOBT orkestro koncertmeisteriu tapęs Dainius Peseckas: „Pirmuosius spektaklius mačiau iš orkestro ložės kampučio“ Interviu LNOBT orkestro koncertmeisteriu tapęs Dainius Peseckas: „Pirmuosius spektaklius mačiau iš orkestro ložės kampučio“ Violeta Urmana: „Mano balsas nebuvo nei labai skambus, nei galingas” Interviu Violeta Urmana: „Mano balsas nebuvo nei labai skambus, nei galingas” Operos solistė Sigutė Stonytė: „Svarbu išskleisti sparnus, kuriuos visos turim“ Interviu Operos solistė Sigutė Stonytė: „Svarbu išskleisti sparnus, kuriuos visos turim“ Irena Milkevičiūtė – apie skambiausias Violetas, Maskvos viliones ir dvi išlepintas kates Interviu Irena Milkevičiūtė – apie skambiausias Violetas, Maskvos viliones ir dvi išlepintas kates E. Montvidas – apie operos pamokas mojant palmių šakelėmis ir Jeremy Ironsą, privertusį pamilti „Madam Baterflai“  Interviu E. Montvidas – apie operos pamokas mojant palmių šakelėmis ir Jeremy Ironsą, privertusį pamilti „Madam Baterflai“ Rafailas Karpis ves „Auksinių scenos kryžių” apdovanojimų ceremoniją Interviu Rafailas Karpis ves „Auksinių scenos kryžių” apdovanojimų ceremoniją Solistė Jovita Vaškevičiūtė – apie stulbinančius virsmus ir optimizmą Interviu Solistė Jovita Vaškevičiūtė – apie stulbinančius virsmus ir optimizmą Jaunasis bosas Paulius Prasauskas – apie operos mitus ir stebuklus Interviu Jaunasis bosas Paulius Prasauskas – apie operos mitus ir stebuklus Operos solistė Agnė Stančikaitė: „Ne kiekvienas sodina spanguolių krūmą“ Interviu Operos solistė Agnė Stančikaitė: „Ne kiekvienas sodina spanguolių krūmą“ LNOBT scena atgyja: laukia emocijų sprogimas Interviu LNOBT scena atgyja: laukia emocijų sprogimas Balerina Olesia Šaitanova – Mirštančioji gulbė ant teatro stogo Interviu Balerina Olesia Šaitanova – Mirštančioji gulbė ant teatro stogo Operos dainininkė Inesa Linaburgytė: „Matydama liūdnas vaikų akytes, sunkiai atsikratydavau sąžinės priekaištų” Interviu Operos dainininkė Inesa Linaburgytė: „Matydama liūdnas vaikų akytes, sunkiai atsikratydavau sąžinės priekaištų” Baritonas Steponas Zonys: „Margučiais su žmona daušimės lauko terasoje“ Interviu Baritonas Steponas Zonys: „Margučiais su žmona daušimės lauko terasoje“ Tomas Pavilionis: „Kiekvieno tunelio gale yra šviesa“ Interviu Tomas Pavilionis: „Kiekvieno tunelio gale yra šviesa“ Jovita Vaškevičiūtė: „Ilgiuosi kiekvieno teatro kampelio“ Interviu Jovita Vaškevičiūtė: „Ilgiuosi kiekvieno teatro kampelio“ Edgaras Montvidas: „Trokštu būti įdomus pats sau“ Interviu Edgaras Montvidas: „Trokštu būti įdomus pats sau“ Ana Bolein: stiprios moters istorija mirties akivaizdoje Interviu Ana Bolein: stiprios moters istorija mirties akivaizdoje LNOBT debiutuoja dirigentas Karolis Variakojis Interviu LNOBT debiutuoja dirigentas Karolis Variakojis Metų operos viltis Monika Pleškytė: „Ne aš rinkausi operinį dainavimą, o jis mane“ Interviu Metų operos viltis Monika Pleškytė: „Ne aš rinkausi operinį dainavimą, o jis mane“ Rafailas Karpis: „Publika mato tai, kas gražu. Tą ji ir turi matyti“ Interviu Rafailas Karpis: „Publika mato tai, kas gražu. Tą ji ir turi matyti“ Vladimiras Prudnikovas – apie dietą balsui ir  pražūtingas lošimo aistras Interviu Vladimiras Prudnikovas – apie dietą balsui ir pražūtingas lošimo aistras Tenoras Dmitrijus Golovninas – apie antausį, paskatinusį veikti Interviu Tenoras Dmitrijus Golovninas – apie antausį, paskatinusį veikti Dirigentas Modestas Pitrėnas: „Jei kurčiau muziką, ji būtų panaši į šią“ Interviu Dirigentas Modestas Pitrėnas: „Jei kurčiau muziką, ji būtų panaši į šią“ Vasilijus Barchatovas: „Visi mes savotiški lošėjai“ Interviu Vasilijus Barchatovas: „Visi mes savotiški lošėjai“ Asmik Grigorian: „Vaidmenų necharakterizuoju – aš juos gyvenu“ Interviu Asmik Grigorian: „Vaidmenų necharakterizuoju – aš juos gyvenu“ Baleto artistė Julija Stankevičiūtė: „Viltį išpildau kasdien“ Interviu Baleto artistė Julija Stankevičiūtė: „Viltį išpildau kasdien“ Baleto šokėjai – apie senelius, brangiausius žmones pasaulyje Interviu Baleto šokėjai – apie senelius, brangiausius žmones pasaulyje Kam šokio spektakliui reikalingas dramaturgas? Interviu Kam šokio spektakliui reikalingas dramaturgas? Dirigentė Giedrė Šlekytė: „Mozarto muzika turi nemažai pipiriukų“ Interviu Dirigentė Giedrė Šlekytė: „Mozarto muzika turi nemažai pipiriukų“ Šokėjas Jeronimas Krivickas:  „Gavome motyvacijos visam ateinančiam sezonui“ Interviu Šokėjas Jeronimas Krivickas: „Gavome motyvacijos visam ateinančiam sezonui“ Operos solistė Margarita Levchuk: „Vyrus vertinu labiau nei papuošalus“ Interviu Operos solistė Margarita Levchuk: „Vyrus vertinu labiau nei papuošalus“ Dirigentas Ričardas Šumila: „Premjeros žiūrovai turėtų tikėtis smagaus, komiško, ironiško reginio“ Interviu Dirigentas Ričardas Šumila: „Premjeros žiūrovai turėtų tikėtis smagaus, komiško, ironiško reginio“ Italų tenoras Enrico Casari būgnininko lazdeles iškeitė į operos sceną Interviu Italų tenoras Enrico Casari būgnininko lazdeles iškeitė į operos sceną Tenoras Tomas Pavilionis – apie optimizmą, scenos sukaktį ir išpildytas svajones Interviu Tenoras Tomas Pavilionis – apie optimizmą, scenos sukaktį ir išpildytas svajones Balerina Kristina Gudžiūnaitė: „Tapau naktiniu paukščiu“ Interviu Balerina Kristina Gudžiūnaitė: „Tapau naktiniu paukščiu“ Vaida Šniurevičiūtė: „Klausydama muzikos, visada regiu šokį“ Interviu Vaida Šniurevičiūtė: „Klausydama muzikos, visada regiu šokį“ Martynas Rimeikis „Kūrybinio impulso“ choreografams linki drąsos Interviu Martynas Rimeikis „Kūrybinio impulso“ choreografams linki drąsos Arkadijus Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra...“ Interviu Arkadijus Gotesmanas: „Atsisuku, bet jo nėra...“ Martynas Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“ Interviu Martynas Rimeikis: „Kol viskas stovi pašėlusiu greičiu“ Choreografė Živilė Baikštytė: „Mitai – tai mūsų kultūros DNR kodas“ Interviu Choreografė Živilė Baikštytė: „Mitai – tai mūsų kultūros DNR kodas“ Choreografė Edita Stundytė: „Kuriu spektaklį apie narsų poelgį” Interviu Choreografė Edita Stundytė: „Kuriu spektaklį apie narsų poelgį” „Auksinio scenos kryžiaus“ laureatas Mantas Daraškevičius svajoja apie vasarą Šaolino vienuolyne Interviu „Auksinio scenos kryžiaus“ laureatas Mantas Daraškevičius svajoja apie vasarą Šaolino vienuolyne Sandra Janušaitė apie operų veikėjas: „Jos visos – karšto kraujo, stiprios asmenybės“ Interviu Sandra Janušaitė apie operų veikėjas: „Jos visos – karšto kraujo, stiprios asmenybės“ Ričardas Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“ Interviu Ričardas Šumila: „Svarbu atvirai kalbėtis“ Lietuviai Suomijos baleto pasaulyje Interviu Lietuviai Suomijos baleto pasaulyje Teatras man – dalykas numeris vienas! Interviu Teatras man – dalykas numeris vienas! Sesto Quatrini dalinasi savo operų Top 5 Interviu Sesto Quatrini dalinasi savo operų Top 5 Režisierius Grahamas Vickas ir jo Idomenėjas: naujojo operos amžiaus aušra Interviu Režisierius Grahamas Vickas ir jo Idomenėjas: naujojo operos amžiaus aušra Pasitinkant Prancūzijos baleto žvaigždės Korsarą Interviu Pasitinkant Prancūzijos baleto žvaigždės Korsarą Opera ir vaikai, arba  Kaip padėti gabumams pranokti genetinę prigimtį Interviu Opera ir vaikai, arba Kaip padėti gabumams pranokti genetinę prigimtį Balerina Olga Konošenko apie džiaugsmą šokti ir vaidmenis, kuriuos sieja aistra Interviu Balerina Olga Konošenko apie džiaugsmą šokti ir vaidmenis, kuriuos sieja aistra

Naujienlaiškio prenumerata

Loading