Šią savaitę Vincenzo Bellini operos „Kapulečiai ir Montekiai“ spektakliuose Džuljetos partiją pirmąkart dainuos prieš metus LNOBT Operos viltimi pripažinta Aistė Pilibavičiūtė.
Atsiėmusi apdovanojimą už operose „Karmen“ ir „Bohema“ parengtus vaidmenis, dainininkė viename interviu prasitarė, jog Džuljetos partija jai taptų rimtu karjeros iššūkiu. Prasitarė ir... prisišnekėjo: Džuljeta tikrai pas ją atėjo.
„Netrukus išgirdau, jog esu patvirtinta Džuljetos vaidmeniui. Keletą jos arijų buvau parengusi, kai ruošiausi operos statytojų surengtai solistų perklausai. Jau tada pajutau, kad bel canto technika mano balsui „limpa“, nors ji paklūsta tikrai ne kiekvienam“, – teigia A.Pilibavičiūtė.
Visgi antrosios solistų sudėties Džuljetai prieš „Kapulečių ir Montekių“ premjerą dažniau tekdavo tylomis stebėti scenoje repetuojančią Viktoriją Miškūnaitę, nei tiesiogiai bendrauti su pastatymo režisieriumi Vincent‘u Boussard‘u. Tad meno saugiai laviruoti ant scenos priekyje esančio buomo ar ant garsiosios šio spektaklio kriauklės jai tenka mokytis tik dabar. Tačiau daug svarbiau, pasak solistės, jog prieš premjerą turėjo galimybę padirbėti su iš Italijos atvykusia vokalo pedagoge Carmen Santoro: tai buvusios itin vertingos bel canto vokalo pamokos.
„Operos vilties apdovanojimu prasidėję 2017-ieji man buvo viltingi: dainavau Ponios Ben partiją Ramintos Šerkšnytės operoje „Penki Merės stebuklai“, gruodį kaip Pepi Pleininger debiutavau Johanno Strausso operetėje „Vienos kraujas“. O reikšmingiausi nauji vaidmenys laukia šį pusmetį: dabar - Džuljeta, o kovą – Siuzana iš Wolfgango A. Mozarto operos „Figaro vedybos“. Be to, esu patvirtinta Iljos vaidmeniui dar vienoje W.A.Mozarto operoje „Idomenėjas“, kurios premjera numatyta gegužės pabaigoje“, – pasakoja A.Pilibavičiūtė.
Sausio 18 ir 20 d. „Kapulečių ir Montekių“ spektakliuose debiutuojančios Džuljetos partnere taps premjerinės sudėties Romeo – mecosopranas Eglė Šidlauskaitė. O štai Tebaldo vaidmenį, kurį šiame pastatyme ligi šiol dainuodavo kviestinis portugalų tenoras Carlos Cardoso, pirmąkart perims LNOBT solistas Tomas Pavilionis. Dar vienas lietuviškas spektaklio debiutas numatytas dirigento pulte: teatro muzikos vadovas Robertas Šervenikas pirmą kartą stos vietoje „Kapulečių ir Montekių“ pastatymo muzikos vadovo Sesto Quatrini.