Ketvirtadienį, balandžio 12 d., operos solisto Kosto Smorigino vaidinamas Eugenijus Oneginas Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje vėl išdidžiai mokys jam savo jausmus laiške neatsargiai išliejančią provincialę Tatjaną. O ar pats solistas yra sulaukęs meilės laiškų?
„Laiškų gaunu nemažai, tačiau juos dažniausiai rašo operos gerbėjai. Kartais vokuose randu savo paties nuotraukas, ant kurių autografų kolekcininkai prašo pasirašyti ir persiųsti jiems atgal. Tiesa, jaunystėje sulaukdavau anoniminių, visokių nesąmonių prirašinėtų ir lipdukais apklijuotų laiškučių, bet tai buvo seniai: dabar turbūt visos moterys žino, kad turiu didelę gražią šeimą, nuostabią žmoną ir negalėsiu pateisinti jų vilčių“, – atvirauja K.Smoriginas.
Solistas džiaugiasi gavęs pasiūlymą po pusantrų metų dainuoti Onegino partiją Izraelio operoje Tel Avive. Jei pavyks suderinti spektaklių datas, tai bus pirmasis kartas, kai nemažai pasaulio teatrų išmaišęs lietuvių dainininkas turės galimybę pristatyti šią savo repertuaro partiją užsienio klausytojams.
„Mėgstu „Eugenijų Oneginą“ už jaunatvišką dvasią. Rašydamas šią operą, kompozitorius Piotras Čaikovskis buvo maždaug mano dabartinio amžiaus – dar neturėjo keturiasdešimties. Ir nors šią operą mėgsta statyti studentai, gerai padainuoti pagrindines jos arijas yra labai nelengva – dar tik artėju prie tokios brandos. Europoje esama teatrų, kurie sąmoningai šiai P.Čaikovskio operai samdo tik vyresnio amžiaus solistus. Pavyzdžiui, toks yra Anglijos karališkosios operos teatro pastatymas Londone: jų „Eugenijaus Onegino“ interpretacijai, kurioje Tatjana ir Oneginas susitinka po daugelio metų, esu dar per jaunas. Nors tikau, tarkim, Ščelkalovo vaidmeniui iš Modesto Musorgskio operos „Borisas Godunovas“, kurią „Covent Garden“ teatre dainavau pernai. Į šį teatrą vėl keliausiu po poros savaičių – Londone ruošiuosi Richardo Wagnerio operos „Lohengrinas“ premjerai, kuri laukia birželio 1-ąją“, – dėlioja savo artimiausius planus K.Smoriginas.