success Galima peržiūrėti krepšelį
Pradžia
en
{{cart.item_count}}

Tuščias krepšelis

Krepšelis

Irenos Milkevičiūtės koncerte – gražiausios operų arijos ir mieliausi draugai

Irenai Milkevičiūtei pagerbti skirtame Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro koncerte „Operos reveransas primadonai“ lapkričio 16 d. skambės gražiausios operų arijos iš garbiosios solistės bei jos koncerto svečių repertuaro. Drauge su I. Milkevičiūte LNOBT scenoje savo mėgiamą repertuarą atliks primadonos mokinės Joana Gedmintaitė, Aušrinė Stundytė, solistės dukra Asmik Grigorian bei kolegos Gehamas Grigorianas ir Baidris Maisuradzė. Į darnią visumą koncerto programą sujungs nepakartojamasis klasikos konferansjė Viktoras Gerulaitis.

Asmik Grigorian atliekama gražioji Undinės arija iš Antonino Dvoržako operos „Undinė“, Badrio Maisuradzės jaudinamai interpretuojamas Kanio ariozo iš Ruggero Leoncavallo operos „Pajacai“, populiarioji Kunigundos arija iš Leonardo Bernsteino operetės „Kandidas“, virtuozižkai atliekama Joanos Gedmintaitės, arba su Maria Callas lyginamos Aušrinės Stundytės perteikiama Madam Baterflai arija iš Giacomo Puccini operos. Ir pagaliau – pačios Irenos Milkevičiūtės drauge su Gehamu Grigorianu dainuojamas Dezdemonos ir Otelo duetas iš Giuseppe’s Verdi operos „Otelas“. Sau mielų akimirkų koncerte ras ir tie, kurie ilgisi „auksinių“ operos laikų, kai LNOBT scenoje karaliavo I. Milkevičiūtė, po teatro stogu skambėjo G. Grigoriano dainuojami spektakliai, ir tie, kurie žavisi naująja Lietuvos operos solistų kartą.

Koncertą pradės LNOBT simfoninio orkestro griežiama lyg šampanas „putojanti“ Gioachino Rossini operos „Sevilijos kirpėjas“ uvertiūra, diriguojama vakaro maestro Roberto Šerveniko. G. Rossini dvasią pratęs Rozinos kavatina iš šios operos. Tai tarsi žvilgsnis į priekį – pavasarį numatoma „Sevilijos kirpėjo“ premjera LNOBT, o pagrindinį vaidmenį rengs Joana Gedmintaitė. Ji klausytojams padovanos ir nerūpestingus Johanno Strausso „Pavasario balsus“. 

Irenai Milkevičiūtei artima ir Richardo Wagnerio muzika, tad koncerte skambės solistės atliekama daina „Traume“. Tačiau neliks nuošaly ir G. Verdi – primadona atliks vieno savo ryškiausių vaidmenų, Aidos, žymiąją ariją „Ritorna vincitor“.
Tikrą dovaną gerbėjams pateiks vokaliniu ilgaamžiškumu besipuikuojantis Gehamas Grigorianas – tai jaudinanti savo gelme Otelo mirties scena. O antroje koncerto dalyje solistas pamalonins klausytojus melodingais neapolietiškos dainos, Rodolfo Falvo „Dicitencello vuie“, garsais.

Ryškių operos portretų galeriją papildys Asmik Grigorian atliekama Manon Lesko arija iš G. Puccini operos, Aušrinės Stundytės dainuojamos Toskos arija ir Madalenos arija iš Umberto Giordano operos „Andrė Šenjė“. Bei nuostabūs duetai: iš Pietro Mascagni operos „Kaimo garbė“ (dainuos A. Stundytė ir B. Maisuradzė) bei Lizos ir Polinos duetas iš Piotro Čaikovskis „Pikų damos“, atliekamas mamos ir dukters – I. Milkevičiūtės ir A. Grigorian.

Kas finalui? Žinoma, šventinis „Brindisi“ iš G. Verdi „Traviatos“, traukiamas visų vakaro solistų.

2013 11 14

Naujienlaiškio prenumerata

Loading